Anasayfa Yazarlar Eski Tavsancali'yi istiyorum!
Eski Tavsancali'yi istiyorum!
Kullanıcı Değerlendirmesi: / 0
ZayıfEn iyi 
Yazarlar
Barlas tarafından yazıldı.   
Cumartesi, 03 Nisan 2010 22:36

Merhaba sevgili tavsancalili dostlarim.O kadar cok elestiri aliyorumki sizlerden hayret kaldim burdan isin gercegi. Bazilari kim bu piskopat,bazilari kim bu ukala bazilarinizda kim bu alni øpulecek adam diyor.saygi duyuyorum tum gøruslerinize.

 

Defelarca yazilarim cikti.zamani geliyor belediye yønetimin,zamani geliyor meclis uyerini zamani geliyor øzkan øksuzu elestiriyorum ve elestirmeyede devam edecegim.sizlerin bana verdigi guc ve destek devam etikce kimse beni durdurmayacak dogrulari yazmamda.simdiye kadarki tum yazilarim hep siyasi ve politik agirlikliydi ama bugunki yazimi sosyal yønu agir olan bir elestirisel bazi konulara ayirmak istiyorum. www.tavsancali.se www.tavsancali.dk yøneticileri yazilarimi sansurlemedigi surece yazmaya devam edecegim sevgili dostlar.

 


Sevgili dostlar,eskiden tavsancalida bosanma diye bir kavram varmiydi ? Eger bir adam karisini bosasaydi kan akardi,namus meselesi haric hic bir sekilde bosanmalara hosgørulu bakilmazdi.eski tavsancalida bir kisi karisini bosayacakta elini kolunu sallayip køy meydaninda dolasacakti demi.senelerce kan davasi gudulurdu,o hasim iki aile senelerce ayni camiye gitmez,ayni kahvehanede cay icmez hatta ayni kaldirimda bile bir birileriyle karsilasmazlardi.

 

Eski tavsancalida kiz kacirilmasi diye bir sey varmiydi ? Delimisin sen adamin alnina butun sarjøru bosaltirlardi valla.analarimiz babalarimiz o kadin zehir olsada yutacaksin ølene kadar kapinda olacak derlermiydi demezlermiydi ? Gecen bir kac sene ønce bir suru kizimiz nisanliyken baskalarina yani sevdiklerine kactilarmi kacmadilarmi hatta bu kacan kizlardan bazilarina køyde sasali gørkemli dugunler yapilamadimi ?  hatta avrupanin bir ulkesinde tavsancalili bir kizimiz hristiyan biriyle kacip onun ugruna dinini degistirmedimi? avrupada evli bir kadin 6 ay irakli biriyle kacti sonra evine kocasina geri dønmedimi? Ayni bir olay avrupada bir kadin kocasindan ayrildiktan sonra izine gelip turkiyede evlenip izini bitince avrupada tekrar eski kocasina kactimi kacmadimi?


 


Bu nasil mide ya bu ne rezalet bu ne pislik.eskiden atalarimiz namusu køpeklerin ønune atmislar køpekler kabul etmemis derlerdi.bu kadarmi basit bu kadarmi ucuz namusumuz ?

 

Adam sirf iki aylik izininde yalniz kalmamak icin geliyor ve gønul eglendirmek icin evleniyor izini bittikten sonra daha ucaktan iner inmez kiza tel aciyor sen bana yaramasin diyor.bu nebicim utanmazlik ya.tavsancalida 5 defa kadin bosayipta 6 nci defa evlenenen yokmu? 5 kizimizin hepsi køtu bir o herif iyi demi. Busanimi diyorlar tavsancalida esegin boynuna kirmizi pasaportu as esegede kiz verirler diye.ayip degilmi ya bu kadar utanmazlik serefsizlik olurmu ya size soruyorum dostlar.

 

Agir konusuyorum cunki kanima dokunuyor bu mesele.turkiyede kizim veya oglum avrupaya gitsin hayati kurtulsun diyorlar bu ne bicim bir anlayis ya. Kizin gelecek 24 saat 4 duvara bekcilik yapacak kocasi sabah erkenden ise gidecek gece gec saatlerde gelecek eve bir banyo almaya zamani bile olmadan sofada sizacak, yada o gun hafta sonu ise o zavali kizimiz hic beklemesin o adami neden? cunki o kadar merakla bekliyorki haftasonunu dansa gitmek icin can atiyordur is elbiselerini bile degistirmeyi cogu zaman unutup yarim sise parfumu uzerine døkup danslara barlara eglenmeye giderler o turkiyeden gelen zavali temiz kizimizda otursun evde sabaha kadar kocasini beklesin.cogu zamanda eve gec gelirler alkolunde etkisiyle erkeklik taslarlar karilarina hor gørmeye bagirip cagirmaya baslarlar.oglunumu gønderdin avrupaya? Ordada farkli bir durum yok maalesef. Avrupada yetismis bir kizdan ne hayir beklersin sen ey cahil anam babam!!!!kiz her firsatta ben seni esekten indirdim stockholmun merkezine getirdim,seni adam yaptim der her gun. Yalanmi simdi bu søylediklerim?

 


Babasi 16 saat pizzada calisir karisindan kizindan haberi olmaz. O iste iken kizi son model arabalarla danslardan cikmaz,oglu sevgilisini eve getirir odasina gøturur .baba isten geldigi zaman oglum nerde,kizim nerde diye sorar hanima.. hanimda havali havali sanki iyi bir sey var gibi oglun yukarida sevgilisiyle beraber,kizinda az ønce arabasiyla arkadaslariyla bulusmaya gitti der.adam sansli ise kiziyla haftada bir gørusur kizida ona: hej pappa hur mor du veya hvordan går det. Har du tjent masse penger i dag der iskandinavca.yani baba sen bugun cok para kazandinmi diye sorar kizi veya oglu.babada para delisi oldugu icin hemen evet kizim paramiz cok seneye køye gidecegiz o 3 sene ønce yaptigimiz villayi yikip yerine yenisini yapacagiz der .

 

Ah zavalli ah.para hirsi sende oldugu mudetce sen ne bilirsin namus ne demek?cocuklarina hic zaman ayirdinmi sen? Bir gun onlarla beraber bir sinemaya tiyatroya yada herhangi bir sosyal etkinlige gittinmi sen? Gitmedin gidemesin cunki sende asagilik kompleksi var. Cunki ali veya velinin cok parasi var seninde olmali o yuzden 16 saat pizaada calismalisin sonra gelip køyde hava atmalisin.

 


Sen turist olarak avrupaya geliyorsun senelerce oturum izni almak icin beklersin kucuk cocugunu ,karini aileni arkanda birakirsin ama ickiden danslardan zaman bulmasin turkiyedeki karina bir tel acipta gønlunu almaya,ama avrupada oldugun mudetcede hep kiskanc olursun o arkanda biraktiklarindan.sarisinlarla oynamayi iyi bilirsin sen ama tr ye gelince hopppp orda dur dersin.  seni yalanci pehlivan git isine.

 


Uyan artik ey zavali tavsancali uyan o gaflet uykusundan sen uyanmadikca ben hep yakanda olacagim bunu bil

 

Bu yazinin ikinci bølumu bir hafta sonra yayinlanacaktir

 

Kalin saglicakla

Paylaş
etiketten Facebook Google Live Myspace Twitter
 

Yorumlar 

 
#24 Almanya 13-08-2010 05:59
Sevgili yazarim konuyu ameliyat masasina yatiracagina önce kendin o masaya yat derim bende..
Alıntı
 
 
#23 zaxe 12-08-2010 21:53
simdi en basta atlamamamiz gereken cok ince bir ayrinti var burada,hani demissinya barlas abi koyden gelen zavalli kizlar diye,orada dur biraz ve dusun bence tavsancalidan gelipte zavalli bir tek kiz gormedim hayatimda,tam aksine onlari getirip ugrasan oturumlarini alsinlar diye cabalayan gercekten acinacak halde erkekler var,gercegi gorelim,bizim koyun kizlari egitimli birer oturum avcilari,hersey leri organize,14 yasinda baslarlar,dugun lerde zavalli avrupali yureklerinde tek fesat olmayan genclerin,dugun lerde akillarini celmeye,susleni r puslenir avlarini avuclarina dusururler sonrasi malum,ben koyden gelipte duvar bekleyenini evde oturanini gormedim bu egitimli oturum yamyamlarinin,d animarkadaki kanunlar niye bukadar zor,hayati dis hatlar programindaki gibi yasamak isteyen tavsancalili ithal gelinlerin polislere siginmalarindan degismedimi bu kanunlar,egri oturup dogru konusun lutfen,tavsanca lida 14unu doldurmus bir kiz artik masum degildir,gelece ginde oturumlu ve ozgur olmak ugruna her tur yola hic korkmadan babasininda destegiyle bas vuracaktir bunlari tartismaniz bile yersiz,degismez bu duzen ,taaki ne zaman gun gelirde her aile bu yola en az 3 kurban verir o zaman bu devran biter,cunku biz allahin hakki 3 der kafamiz uc kere yere cakilmadan akillanmayiz......
Alıntı
 
 
#22 ASIK 27-05-2010 16:41
HELAL OLSUN bee sen bi flim yoneticiye git flim yapsınlar gercekten deidigi dogru ben kendim gorup kendim bu olaylarin icindeyim HELAL SANA HELAL SANA BARLASS İZNE GEL SENİ ÖZEL KORUMALARLA GEZDİRECEM SEN O BELEDİYE BASKANLIGININ KOLTUGUNA YAKISIR Bİ KİŞİSİN
Alıntı
 
 
#21 københavn,dan 11-05-2010 23:48
Deveye sormuslar nereniz egri,nerem dogruki demis. Barlas beyin yazisinin neresi dogru diye sormak isterim.Olaylari yazarken madi temelinide koymak lazim.Ninem 30 yil once vefat eti,bir asir yasindaydi.hic duymadim bu zaman icerisinde kacan,bosanan bir kizin veya oglanin basina sizin deyiminizle jarjør bosaltildigini duymadim duyan varsa anlatsin.Tum bireylerin dusuncelerini yazmasi ne kadar guzel.Elestriyi kendine meslek edinmek,dogru tavir degil. Butun toplumlar ekonomik sosyal donusumler yasarken, dusenler degerlerinden uzaklasanlar olabilir,bunler butun tavsancaliyi temsil edemezler.Yazini begenen olabilir, bu gercekleri anlatiyorsun demek degildir. onlarda sizin gibi olaya yuzeysel yaklasiyor,sebe p ve nedenlerini derinlemesine arastirmak gerekir.benim onerim butun genclige her nerede yasiyorsan okuyun,iyi egitim almis bir genc ne ailesine nede cevresine zarar verir.Ayrica bosanmalar bugun oldugu gibi yarinda olacaktir.pizalarin bosanmalarda etkisi var tabi, ama belirleyici degildir. bir digeri bizler koylu bir yasamdan avrupli olduk,bu sureci gecis yaparken ara donemi yasiyamadik,bud a yasamin her alanida siritiyor.kurtulusumuz gecmisin iyi yonlerini alip gunumuze ve gelecegimize uyarlamaktir.Dedikodu yapmak tam zamani,fakat hatirlamaliyizk i bunlar kalici degil,Butun Tavsancalilara selam.
Alıntı
 
 
#20 misafir 10-05-2010 21:22
SLM KARDESIM ELINE DILINE SAGLIK.BIR YAZI ANCAK BU KADAR GÜZEL YAZILABILIR BU KADAR GERCEKCI VE BU DENLI GERCEK HAYATI YANSITABILIR VALLAHI HELAL OLSUN.SONUNA KADAR ARKANDAYIZ YÜRÜ KIM TUTAR SENI ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN..
Alıntı
 
 
#19 zeki 12-04-2010 13:52
Pes valla.Artik yorumlari okuyan okur arkadaslar ve site ziyaretcileri görecekler vede karari verecekler.Kim hakli kim haksiz,Bence senin attigin tas Sana agir geldi.Hani bir ata sözu var.Buyuk ye, buyuk giy,Ama buyuk konusma.Galiba sen öyle yaptin,onun icin yazdigin cevabin arkasinda durmuyorsun.Madem konu senin anlattigin gibiyse eger,Cik o mail sahibine deki ulaaaa benim avukatligimi yapma hakkini kim verdi de.Eger yazacaksa Erkekce dobra dobra kendisi elestirsin,ciks in meydanada alnini karislayim.Yorum okuyucularin,se vgilerle.Ha birsey daha ögretim sana o yazi baslangicindaki yaw kelimesini Sana Bin katiyla iade ediyorum.....
Alıntı
 
 
#18 Barlas_dk 10-04-2010 16:55
yaw zeki kardesimizle isimiz var galiba benim yazima yapilan bir yorum olursa ve cevap vermemi gerektiriyorsa cikiyorum ben barlasim bu bu bøyle degildir diyorum neden koruma ihtiyaci duyayimki,zekiy e cevap adindaki yorumu okursan iyicene bu yorumun barlas tarafindan yazilmayacagini anlayabilirsin, cok køtu bir turkce ve heceler yanlis yerlere yerlestirilmis, zeki kardesim banada o yorumu mustahak gøruyorsan ask olsun derim sana,yønetici arkadasimizdan ip numarasini istedim o yorumun vallahi isvec norsborg a kayitli.ben tavsancaliyi nasil elestiryorsam tabiki sizlerde beni elestirebilirsi niz,kizabilirsi niz,yorumlarini zdan yola cikarak guzel bir seyler yapmaya calisiyorum burda,bir yorumun okudum gelecek icin yazan olursa saygi duyarim gibi bir laf yazmisiniz.tamam ileriki yazimda tavsancalinin gelecegi ile ilgili bir yazi yazacagim ama o yazida agir olur kardesim neden diye sorarsan batmis balik yan gider diye bir søz vardir,tavsanca li lut kavmi gibi olacak yakinda bu kadar sasali evle,gøsterisli hayat,bu kadar eski degerlerinden uzaklasmis bir køyun ben gelecegi icin ne yazabilirim? yazacagim,øneri ler getirecegim siz buyuklerimizde cøzum getirin o zaman.
kalin saglicakla dostlar
Alıntı
 
 
#17 zeki 10-04-2010 16:02
Merhaba sevgili dostlar ve okurlar.Sadece yönetici arkadasa bir sorum var.Barlas adiyla bana cevap yazan arkadas neden?kendisini saklamayi tercih etti.Neden baska bir kiliga girmeyi tercih etti?Kendisini zaten Biliyorum.bak inkarin cevabi kendi yazisinda sakli.aynen kendi yazisindan alip yapistiriyorum...(bende gucumun yetigi kadar elimin kalem tutugu kadar dostlarla yazi ve yorumlar yazmaya calisiyorum ,tabiki bu doslar icerisinde sen varsin cunku sende benim dostumsun nekadar yorumculara yazarlara karsi ciksanda dostuz unutma zeki bey.biz bir butunuz)Bunu söyleyen isvecten yazan bir okuyucumu yoksa Saklanmaya calisan barlasin kendisimi.?Ula hasooo yakismadi.Lafin arkasinda durmaya davet ediyorum......Sanada sakladigim iki cift lafim var.
Alıntı
 
 
#16 Yönetici 09-04-2010 18:32
arkadaslar ortada bir yanlis anlasilma var kesin, bunu belirtmek istedim.
zeki arkadasa cevap adli yorumun yönetimimizle veya yazarimiz barlasla ilgisi yoktur.isvecten bir ziyaretcimiz göndermistir.
saygilarimizla
Alıntı
 
 
#15 zeki 09-04-2010 14:46
Arkadaslar asagidaki yazim,ZEKI ARKADASA CEVAP.Diye yorumunu yapan arkadasadir,Kim se yanlis anlamasin.saygilar....
Alıntı
 
 
#14 zeki 08-04-2010 21:03
Merhaba dostlar,vede Barlas kardes.
1--Yazarlara karsi ciktigimi yaziyorsun.Dogru sacma yazana karsiyim.Neden Gecmis gecmiste kaldi.Cözumler gelecek icindir.Gelecek icin yazani Alkislarim.Birinkur kardesim siirini alsikladigim gibi.
2:Geri dönus projen,Hayirli olsun,hele sen bir gitte görelim.
3:yASAMIMI KIMSEYE YAZMAK ZORUNDA DEGILIM.Bilmem anllatabildimmi .?
4:Isvecte biralarin rekorunu kirdigimi söyluyorsun.O biranin tadi senin muhabbetinden daha iyi,Gunahi senin baskalrina iftira atmandan daha az.
5;Beni tanidigini yaziyorsun.Ben hicbir zaman gizlenmedimki.Kod adi kullanan sensin.
6:Bu siteye dört satir yazi yazmaklan yazar olunmaz,Tavsanc aliya ders vereme hakkin yok.
7:Herkes kendisinden ve ailesinden sorumlu.Buda seni irgalamaz.
8:Bende seni tanidim,Bak Ben hicbir zaman gecmisimden utanmadim.utanmamda.ama orayada takilip kalmam.
9:Avrupada buyuyen coluk cocuk Bilgi Teknolojiylen ugrasirken,ben oturup sen gibi cobanligimi anlatmam.
Umarim bu kadar yeter,fazlasina gerktirecek kadarda önemli degilsin.
Yazilarini bir dahaki sefere kendin icin yaz,Tum bir toplumu kastederek degil.Benim kizdigim elestirdigim budur.Sanki Tum Tavsancali lar budalada sen ve uc bes yazar havasindakiler cok cok akillisiniz.Sen o Aklini kendine sakla.
10:Bir daha söyluyorum.Ben birami toplum icinde aciktan iciyorum.Ya sen nerde ne iciyorsun?????
Alıntı
 
 
#13 mk 08-04-2010 15:51
................bence senin acilen bir akil doktoruna görunmen lazim(gitmeden önce yanina bir suru yedek elbise falan al)


Yönetici:Yoruml ar herkes tarafindan okunacagini unutmayalim,lut fen saldirgan olmayin
Alıntı
 
 
#12 tolhildan 08-04-2010 13:12
roj bas degerli tavsancali li yoldas lari ve gencligi hepinizi saygiyla selamlarken barlasi arkadasin yazini okuyunca icim sizladi bu nasil genclik bu nasil toplumsal bakis oyleki yaziyi okuyunca ben kendimden utandim t, cali bu kadarmi dusurulur yada ucuzlatir unutmayin ki eger bir insan yada bir birey ulusal ozunde uzaklasip kendi koyun topragi kulturuyle yada buyudugu topraklarin ozlemi ile yasamasa o insan her an yozlasmaya hazir bir bireydir. simdi bireyi toplum olusturur toplumda birelerden olusur egerki sen bireyi egitimliozune ve degerlerine bagli gercekleri ileyetistirmezs en olusturacagin toplum yozlasir yadada kisi yozlasir yozlasan gencliktelunpen lesir.simdineden namus anlayisin erkek egemenliginde goruyorsun hickimsenin namusu baskasinin tekelide degildir ben kabahati hic kimseden gormuyorum cunku tavsancalili olarak halen bizler namus kavramini iyice cozememisiz gibi geliyor bana iste erkek her pisligi yaparda hovardalik olur simdi bu anlayislari yikmak lazim erkek te namuslu olmalir ama namus kavramin iyi cozmek lazim unutmayin yalan soylemekte hirsizlik yapmakta en buyuk namusuzlukturbi razda ideolojik olrak bakmak lazimevlenme ve bosanmalarhakin da sunu soylemek lazim sen simdi sene oncek dunya ile bugunku dunya yi ayni teraziye koyamazsinsimde buyuk olarak hanginiz kadinin kutsaligina inaniptakadina deger veriyorsunuz kadinin tanrica kulturunu iyi bilmek lazimson olarak sunu soylemek istiyorum herkes kendi ozune degerlerine saygilolmali.
Alıntı
 
 
#11 zeki arkadasa cevap 07-04-2010 22:05
bende tavsancaliyim biliyorum kimseye iftira atacak deyiliz.

tam tersi olmayacak duayada amin demeyiz.

zeki arkadas her kimse yazarlari dostlarimiz yazarsa karsi cikip tersliyorsun belkide haklisin.

sen beni taniyamasin ama ben seni iyi tanirim sen biralarin rekorunu isvecte elinde tut bende kalemimi tutum.

lutfen sende katil sende uretken ol ve kalemini al yaz, simdiki tavsancali yasamini yaz cunku gecmisi hic beyenmeyenlerde sin.

okul okuyamadim torpille okuldan gectim ilkokul diplomasini aldim.

burda yalan dolanla olmuyor vay yuksel okul okudum yada doktorum yada suyum deyil.

hayatimin 20 senesi pizzacilikla gecti simdide koye donus projesi var onla ugrasiyorum,yin e eski meslegime donmek huzur bulmak yasamak istiyorum.

nedir bilirmisin cobanlik ? asla para beni mutlu etmedi belkide sizler olmusunuzdur allah agzinizin tadini bozmasin.

bende gucumun yetigi kadar elimin kalem tutugu kadar dostlarla yazi ve yorumlar yazmaya calisiyorum ,tabiki bu doslar icerisinde sen varsin cunku sende benim dostumsun nekadar yorumculara yazarlara karsi ciksanda dostuz unutma zeki bey.biz bir butunuz saygilar

Dipnot:90 yasindaki annenide tanirim ellerinden operim,seni nasil cikardim dersen 90 yasindaki annen demenle cikardim :)
Alıntı
 
 
#10 zeki 06-04-2010 23:51
Kära barlas kardes.sen Tavsancalidan tam 25 sene Geri kalmissin.Senin Bu zihniyetin Benim 90 yasindaki annemde mevcut.Olaaaaa dunya kayip gidíyor,Ahir zaman yaklasti sen Tavsancalinin Bosana kizindan oglundan bahsediyorsun.LAAAAAAAAAAA zaman ne zamannnnn.?????Cocugunu Dagise verdiuginde dusuneydin!!!da gheme verdiginde dusuneydin....LLLLLLLLAAAAAAA AA körolasi........sana anne yerine Mama dediginde Baba yerine Pappa dediginde dusuneydin.Sen nerde olursan ol.ulke farketmez.Para icin calistin.kazanma hirsi yikti seni Tabiki coluk cocugu kendi Örf adetlerine göre yetistiremezsin .Ve bu olup bitenler kacinilmazzzzzz zzzzz.kusura kalma.
Alıntı
 
 
#9 ibo 04-04-2010 16:56
mrb.sayin barlas yazilarini takip ediyorum ve katiliyorum da ama bu yazinda kisileri belirtmen hos degil bence.gerek yanlis veya dogru olayi direk belirtmen centilmence degil.basarilarin devamini dilerim sevgilerle
Alıntı
 
 
#8 Barlas_dk 04-04-2010 16:25
merhaba dostlar.gerek burda yapilan yorumlardan gerekse bana gelen mailerden buyuk bir kesim benim kirici ve sert bir uslup ve argo ile yazi yazdigimi soyluyorlar,hak lisiniz bu uslubumdan dolayi øzur diliyorum hepinizden.ama bende kendimce hakliyim neden derseniz yumusak nazik yazilarla kimseyi gafletden uyandiramamki.buyurun sosyal bir problemimizi ameliyat masasina yatirdik,bu ameliyat altinda olan bu adami kurtaralim o zaman el birligi ile!!
bu yaziyi okudugunuz zaman lutfen her kes bir seyler yazsinki bizde bir cøzume sonuca ulasalim.diger bir konu ben yazilarimda kimsenin ismini vermem,kimseyi hedef almam genel olarak yazarim,bu yazimdan dolayi ustune alinan varsa belki o kisi veya kisileri burdan uyandirmis oluruz ve tavsancalimizin sosyal ve kulturel degerlerine bir katki yapmis olurlar yaptiklari bir suru hatadan sonra.saygilarimla
Alıntı
 
 
#7 brinkur 04-04-2010 15:43
ssende bir tavsancalili oldugunu unutmamalisin...tipki hepimizin insanlari elestirdigi gibi insan oldugumuzu unutmamiz...evet elestirlerinde haklisin hicbirsey eskisi gibi degildir beni bes yil onceki dostlarima sorun simdi ben o eskisi gibi degilimdir,send e,o da,tavsancali da....Avrupa bizleri hizli bir degissime surukledi,bosan mak Allah in en sevmedigi helal olmasina ragmen sonucta helal evet keyfi bosanmalari bende kiniyorum ama suc anne babalarda....saygilarimla
Alıntı
 
 
#6 danimarkadan yorum 04-04-2010 14:47
selam Barlascan yasanilmis olupta her ne kadar icten benimsemiyorsak ta bøyle durumlarda insan dusmemeye gelsin bøyle..o dedigin gafletin yakasina yapisman icinde bøyle yazimlari degil yapici olan yazilarini bizimlen paylasmani bekliyorum kendi adima.. suanda senin anlatimlarin dahi yapici degil bir muhalefet arayisi icinde yazilmis elestirilere kirici bir yaklasimlan yaklasilacak bir uslublan yazmissin yapicliktan con uzakta bir anlatimlan kendi dusuncelerine abartili yazi uslubuna yandaslik ariyormussun gibi bir izlenim birakipta ayni sekilde okuyucularina sorular yøneltiyorsun .senin yaziya døktugun bu dusuncelerin.Haklilik payi buyuktur ama abartisiz oldugu surece sevgiler saygilar...
Alıntı
 
 
#5 kosovali 04-04-2010 13:58
yazilarini takip ediyom cok guzel,ama biraz agir yaziyorsun herkesin korkulu ruyasi olmusun,yonetic iler sana bu yetkiyi vermis diye millete agir yuklenme derim :)omari yazarlarin yazilari site sahipleri sorumlu degildir

selamlar
Alıntı
 
 
#4 Omeri 04-04-2010 11:31
Yazilanlarin dogruluk payi var, fakat yazilma uslubu ve tarzi cok basit ve dedikodu seklinde yazilmis.Ornek, Omeralilar yarin bir birine soracak. haketen kimdi o Hiristiyana kacan, kimdi bilmem 5 kez evlenen.Yani bu cark devam edecek, belkide dahada artacak. Ayrica basin yayin yoluyla yazilan yazilarin, bir ahlaki ve insani kurallari olmalidir. Gelisi guzel ve argo sekliyle yazilmamalidir. Site bundan sorumludur. Bir toplulugu degistirmek ve donusturmek icin, o toplumun kendi degerleri uzerinde yasamasi gerekir.Dejenere olmus, maddi ve maddeye yonelmis bir topluluktan kurtulmanin yolu ancak kendi kulturune sahip cikmasiyla mumkun olabilir.
Alıntı
 
 
#3 istanbullu 03-04-2010 23:57
SELAM DOST. Hic zahmet edipte ikinci yazini yazmaya zahmet etme, cekirge gibi bir burdan bir oraya atliyorsun. Kendini her seyden arindiriyorsun, tavsancalimiz senin dusundugun tavsancali degil artik, bu islemis oldugun konuda biraz ilerlemis,tavsa ncali bundan 15 yil önceki tavsancali degil artik. Bu hava atmalar, villalar falan filan bunlar senin öz dusuncelerindir , sen kendini tavsancali halkina sikayet ediyorsun ama beni ve diger halkimizi sucluyorsun,hal buki sen kendini anlatmaya calisiyorsun.Keskin kalem dedigin kalemin arkasinda olur, kvalyenin arkasinda degil, ama sana bakiyorum bol keseden ........ Ama inanki yazdiklarindan hic bir sey anlamiyorum, koca kari gibi hep dedikodu..Kal saglicakla, umarim bir gun guzel yazilarini okumak nasip olur bizlere
Alıntı
 
 
#2 privat 03-04-2010 23:35
100 % katiliyorum kardesim ..
Alıntı
 
 
#1 sibel 03-04-2010 23:15
Oldukca abartili bir yazi... Boyle olmadigini hepimiz iyi biliyoruz... Ama burda bir soz var, overdrivelse fremmer forståelse.. Yani abarti anlamayi kolaylastirir.. Belkide olaylari abartarak birsey anlatmak istiyor arkadas ama biraz fazla olmus sanki...
Alıntı
 

Yorum ekle

Yazdiginiz yorumlar yoneticiler tarafindan onaylandiktan sonra yayinlanacaktir


Güvenlik kodu
Yenile