Anasayfa Yazarlar Evet Domuz Satiyorum !
Evet Domuz Satiyorum !
Yazarlar
Barlas tarafından yazıldı.   
Pazartesi, 19 Nisan 2010 14:05

 

Merhaba dostlar evet ben domuz satiyorum.Tavsancalida bulunan halkimiz bizi hep domuz satmakla suclar ve bundan dolayi hep asagilarlar.bazi arkadaslarimizda arabalarinin arka camlarina,«domuz degil,alin teri» gibi yazilar bile yaziyorlar.bu ne mantik,bu ne cehalet,bu ne kin,bu ne nefret bize karsi!!yazilarima gelen cogu yorumlarinizda beni hep baskalarini elestiren biri gibi gøruyorsunuz,madem namusluysan neden domuzdan kazandigin paralari falan filan yazmiyorsun diyorlar.tamam yaziyorum bugun ama bir cok olayla kiyaslayarak anlatacagim, o dar fikirli arkadaslar umarim birseyler anlarlar.

 

 

Evet restoranimda domuz satiyorum,cesit cesit ickide satiyorum.ama ben hic bir zaman o domuzu bir muslumana yedirmiyorum o ickiyi bir muslumana ictirmiyorum,hristiyanlarin inancini benim degistirmeme gucum yetermi? Restoranin kapisina ey hristiyan halki;domuz haramdir,yemesi cok gunahtir,icki tum gunahlarin anasidir sakin icmeyin diye afislermi asim?bazi inancli arkadaslarimiz avrupanin cok degisik yerlerinde denediler domuz eti satmamayi,ama bu arkadaslar sadece 6 ay dayanabildi sonra iflas etmeye basladilar tek tek. Benim canim insaat ustam,fayanscim,boyacim,cati ustam v.s v.s ben o domuz etini satmasam ve o parayi omaroya gøndermesem senin halin ne olurdu bana bir anlat lutfen.kayserililer gibi ,aksaraylilar gibi sende baska sehirlere isci olarak giderdin ey nankør herif.evet ben o para ile anamida,babamida hacca gønderiyorum,o para ile omaroda senin hic bir zaman kapisini calmadigin ,hal hatirini sormadigin o ac ve fakir komsunada para yardimi yaptim.biz domuz degiliz bizde inancliyiz belki inancimiz seninkindende daha kuvvetlidir.birak artik domuzdan bahsetmeyi.

 

 

Sarraf kisvesiyle seni sømurenlerle ugras.adam sana nakit para veriyor ve o parayi altina ceviriyor,o gunki altin fiyatindanda yazmiyor deftere,gram olarak yaziyor,adam sana para veriyor ama sirf islama uydurmak icin o sana verdigi parayi bir kamyon arpa veya bugdaya ceviriyor hemde iki misli ile,carsinin ortasindaki o parklarda oturan ellerinde bond canta ile gezen nerde bir enayi bulabilirim diye aksama kadar carsidan cikmayan o serefsiz faizcilere niye bir sey demiyorsun?

 

 

1000 euroyu sana 1200 euroya verendende hic bahsetmiyorsun.ayip ya cok ayip,tavsancalinin basina simdiye kadar buyuk bir bela gelmemise allah tarafindan o da avrupacilarin turkiyedeki fakirlere yaptiklari yardimlardan dolayidir,nice arkadas tanirim konyada ankarada onlarca genc fakir cocugumuzun tum egitim masraflarini karsiliyor,niceleri burs veriyor,niceleri yatili okullardaki o gelecegimiz dedigimiz cocuklara yardimlar yapiyor.sen ne yaptin allah askina bana bir anlat.kapina zavalli bir dilenci gelir o insana søylemedigini birakmasin,asagilarsin,kapindan kovarsin,cuma namazina gider daha abdestli ikende kahveye okey oynamaya gidersin.bumu durustluk?køyundeki o sapik ,røntgenci o irz dusmanlarindanda hicmi hic bahsetmesin,sali gunleri pazar kurulur.pazara genelde kadinlarimiz gider alisverise ama onlarin arkasindan 10 tane serefsiz gøz banyosu yapar,bakis ve hareketleriyle o kadinlarimizi rahatsiz ederler.kafam bozulursa o serefsizlerin isminide acik acik yazarim.kardesim sen ønce o kirli gecmisinle bir yuzles,kendini bir hakim yerine koy ve kendini yargila,yargilamadan sonra kendini temize cikarirsan sonra git milleti elestir.

 

Gece saat onikiden sonra kapi pencerelerin basinda røntgencilik yapanlari elestir.esentepede konsomatris karilara servetlerini kaptiranlari elestir, elestiremesin.sen sadece kalemiyle tum dogrulari yazan,eski degerlerine sahip cikmak isteyen Barlasi elestirirsin,barlasi elestirmek cok kolaydir.oturursun bilgisayarin basinda yazmadigini birakmasin o dogrulari yazan yazara.ben milletin namus bekcisi degilim, hic bir zamanda bøyle bir luksum olmadi,ben sadece kendi ailemin namusundan sorumluyum.ama tavsancali gibi asiret bir yerde bazi pis olaylar oluyorsa,bunlari uyarmak amaciyla bir kac kelime yaziyorsam neden zoruna gidiyor?bugun baskasi yapar,yarin seninki øbur gun benimkiler yapar.bu yazilarimdaki amacim millet kendine bir ceki duzen versin,bilinclensin,cocuklarina sevgi ve sevkatle baksin,hayat sadece para olmadigini anlasin buyuklerimiz,Budur iste kissadan hisse arkadas.bu yazdiklarimdan kim ustune bir sey alinmisa bilki o sucludur,gelin arkadaslar bir olalim,beraber olalim bu yasadigimiz sorunlara bir cøzum ve øneri getirelim,tavsancalimizi tekrar o eski durust gunlerine geri døndurelim,tasin altina sende elini koy.

 

Bol Selamlar

 

Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir

 

Paylaş
etiketten Facebook Google Live Myspace Twitter
 

Yorumlar 

 
#43 cesur yurek 16-08-2010 23:40
barlas kardes yada abi;yazdiklarin baston sona yanlis ve bu yanlislarlada kendini iyiymser gösterip savunmak baska bir yanlis..simdi sen sana yöneltilen elestirileri degerlendirmekt en cok onlarin cahiller,bilgis izler geri kalmislar,meden iyetsizler tarafindan yazildigini dusunur ve hicbirini dikkate deger tutumuyoirsun..evet d3edigin gibi o paralarla fakire yardim ettin,sevdikler ini hacca gonderdin ve tavsancalida yatirim yaptin ama bunlari yapmis olman kesinlikle seni hakli cikartmiyor..haram yazildigi gibidir hickimsenin bunu degistirmeye,ke ndine uygun getirmeye veya esnetmeye yetkisi yoktur..bakara suresi 173 ayetleri bunu acikca ortaya koymaktadir..eger senin niyetin yardim etmek insanliga fayda vermekse bunu haram yoldan yapmakla yukumlu degilsin..insan isterse baska islerdede calisabilir ve para kazanabilir..ama hem kendi cebini dusunerek hemde yardim fakir fikara gibi hissiyatlar cine girmek sadece insanin nefsinin doyumsuzlugunu ortaya koyar..bu yollardan elde ettiginiz paralari(12-13 saat temposuyla)hang iniz evinde huzur var,hanginizin evinde mutluluk var..hangi evde gayri resmi iliski yok..kusura bakmayin ne savunulacak bir tarafi var nede bertaraf edilecek bir noktasi var..
Alıntı
 
 
#42 cakal 11-08-2010 22:54
uslup olarak biraz agir yazilmis olabilir fakat genel olarak barlas kardesime katiliyorum.herkese avrupada calisan insanlarimizin verdigi emeklere saygi duymasini istiyorum.unutulmamaliki sevgi emektir.
Alıntı
 
 
#41 Misafir 09-08-2010 11:11
Bizim en buyuk sorunumuz asiri dunya sevgisi ve para olsun nasil olursa olsun.
Hic unutmayin MULK SADECE ALLAHINDIR
Alıntı
 
 
#40 RIZA 24-07-2010 22:34
SELO ALLAH DOMUZU SAT DIYE YARATMAMISTIR BIZI IMTIHAN ETMEK ICIN YARATI ICKIYIDE AYNI ONLARI YARATMASAYDI NEYLEN IMTIHAN OLACAK TIK . peygamberimiz buyuruyor ki ALLAH PUTLARIN ALLAH ADIYLAN KESILMIYEN DOMUZ ÉTINI SATMAYI HARAM KILMISTIR
Alıntı
 
 
#39 keno 14-07-2010 11:57
cok guzel bir yorum bunu yazan arkadasta heralde parasi cok kizdirmaya calismislar paran cok oldumu toplumun hem iyisi olursun hemde kotusu olursun bana kalsa ben bu topluma klulak bile vermem cunku cok cahil bir toplum herkes kendi cikarin pesinde bana kalsa kardes sen git kazana paran olsun esas eskide oyle dostluklar olurdu paranin hic bi degeri yoktu ama simdi dotluklarda para olmus cok yazik adamlar nerdesyse dinini stacaklar gercek ben bunlarada musluman demem sevgiler dil xatir gi bun para para ta hene tu insani para tunen tu na til mariy
Alıntı
 
 
#38 kerem 27-06-2010 16:44
müslüman geçinen insanlar,helali haramı kendisi tayin etmez,,allahın kuralları net ve açıktır vede herkese eşittir.allah bir seyi haram kılmıssa insanlar zarar görmesin diyedir.allah haramı müslümana haram hristiyana helal iye ayırmaz .nitekim bie haram olan hristiyanada haramdır..onu müslüman kendisi yemiyor baskasına satıyor diee haramlığından kendini soyutlamaz..hatta hristiyanın bile yememesini sağlamaktır işi.geçim meselesine gelince çalışana iş çok avrupa olmadan öncede insanlar bu köyde yasayabiliyolar dı..gayette mutlulardı fayanslı ewleri laminantlı parkeleri yoktu belki herşey topraktı ama bu kadar huzursuzluk yoktu..belki asıl mesele de sudur,insan helalle yetinemsse haramlla gelen ne kadar çok olursa olsun mutlu olmaz..
Alıntı
 
 
#37 Birisi* 18-06-2010 16:35
Çok Haklı Arkadasımız Çokta Doğru Yazmış..Tabiki Kendi Fikrim Kimseye Mal Etmiyorum..Ama Elimizi Taşın Altina Koyalım Arkadasımızın Yazdıklarını Düşünerek Okuyalim Sizlerde hak Vereceksinizdir ..
Alıntı
 
 
#36 Cengiz Kisadag 09-06-2010 01:12
slm tavsancali halki ve avrupadaki tavsancalilar,f irsat buldukca yazilarinizi ve yorumlarinizi okuyorum yapilan bazi yorumlarda hemfikirim. LUTFEN!!! KIRICI olmiyalim yazilaralimiza ve yorumlarimizi biz tavsancalilara yakisir sekilde yazalim, bu arada sayfaniz hayirli olsun sayin gorevli arkadaslar.Saygilar sevgiler
Alıntı
 
 
#35 avrupaligenc 08-06-2010 02:42
konu guzel ama anlatamadin gardas. bu konu hasas oldugu icin 10 kere daha dusunup yazsaydin. tepkiyi goordun mu? bizim milet hemen ucyor. saraf bile huylandi
marhaba televole kosesine daha cok uyan bir yorumcusun, barlas bey.
malesef oyle bir kose de yok ve siteden atildin
Alıntı
 
 
#34 male 30-05-2010 22:25
seloya gonderme bir sey yanlissa baskalari yapmis bende yapayim manasina gelmez arkadaslarin bazilari kurandan ornekler vererek ayetlerde hatta bir arkadas bilimsel yonden bir cevap vermisti burusk baran 12 ye bak ama senin bakis acin yaklisimin degisikse iste onun icin bu site var ve fikrindir saygi duyarim ama bence yanlis
Alıntı
 
 
#33 Selo 30-05-2010 15:03
Allah´in yarattigi her sey kutsaldir, gerekliymiski yaratmis. Her halt islenir ama domuz yenilmez mantigi hep var olacak. Mademki domuz dusmanliginiz var cevabi cok kolay "Domuzu satma git köyunde tezek sat" Karnini gere gere kasiyan yagmur dusainda 25 kuzuyu yiyen köylumuz,domuz ettin sayesinde yiyor bu böyle biline...! Arabistan Turkiye ye daha yakin buyurun beyefendiler..
Alıntı
 
 
#32 bekir 28-05-2010 22:12
wax wax li mine perîşan û rebeno xelke male xwe barkir xwe li kar kirin çûn giheştin armanca xwe rebene omera dane dû
Fetullah gulen xwe zana û alim zanin qe ew re û rebazen 1400 sali hûne rast bikin? qe hûn serdare û desthilatdare we pergalene yan berbisdarin? xwede min ji wera bi aqil bide."1) Dewr û deman li gel tasê rûniştime
û min pesnê meya yaqûtî daye.
Dîndaro, ger hişê te hosteyê te be,
yê min şagirdê min e! 2) Madem ko Xwedê mey li Bihestê helal kiriye,
kê ew li vê derê heram kiriye?
Koçerek serxweş li hêştira xwe dida,
Pêxemberî jî mey li wî heram kir, ne li me. EW GOTINAN BERî HEZAR SALI HATINE GOTIN. OMER XEYAM her wa dîyare dinya hen jî ti cîye xwe da rawastî ye
Alıntı
 
 
#31 male 27-05-2010 20:27
herkese selam olsun domuz kuranda yasaklanmistir haramdir yenilmesi haram kuranda geciyor bizzat ben sattim zamanla cogu arkadas hala satiyor keske hic bu islere girmeseydim koyde acliktanmi olecektim allah rizki verir helal haram zengin eder ama tercih ve yasantida dizginler elindedir yolu sen tanzim edersin az olsaydi temiz olsaydi ne fayda aslinda haram oldugunu herkes biliyor batakliktan cikamiyor sermayeyi yatirmis pizzaya domuz satmazsa isi duser dussun kasan 10 yapacagina 6 yapsin allahta sana mukafat 5 verir etti 11 kasan yukseldi hayirli para cok tatlidir ben yasadim bunlari hatta domuz tartismalari barlastan once bir arkadas daha acmisti ben ucu bana degdigi icin karsilik vermistim iste gunah degil falan ama simdi butun musluman arkadaslardan ozur diliyorum onlara yanlisi degil dogruyu soylemek borcum gunaha girdim allah beni affetsin yanlisi niye kabullenmiyoruz para icinmi parasi batsin kime hayri olmus siyah ve domuz parasi hic olmasin daha iyi yillarimi caldi gencligimi beni bitirdi o pizza iste eski omaroyu arayanlar pizzanin virusunden hasta gercekten hepsi hasta fark etmiyor hepside hastaligin farkinda doktor yok
Alıntı
 
 
#30 eli bos 24-05-2010 22:11
barlas kardes senin yazilarin birbirini tutmuyor bundan sonra yazdiklarini biraz dusunerek yaz ucu hep sana dokanir
Alıntı
 
 
#29 hitabet 16-05-2010 07:49
Madem dünya fanidir

Hem madem ömür kısadır

Hem madem gayet lüzumlu vazifeler çoktur

Hem madem hayat ı ebediye burada kazanılacaktır

Hem madem dünya sahipsiz değil

Hem madem şu misafirhane i dünyanın gayet Hakim ve Kerim bir Müdebbiri var

Hem madem ne iyilik ve ne fenalık cezasız kalmayacaktır

Hem madem ‘Allah kimseye gücünün üstünde bir şey teklif etmez’ (Bakara/286) sırrınca takat getirilemeyecek bir mükellefiyet yükletilmez

Hem madem zararsız yol zararlı yola tercih edilir

Hem madem dünyevi dostlar ve rütbeler kabir kapısına kadardır

Elbette en bahtiyar odur ki dünya için ahireti unutmasın ahiretini dünyaya feda etmesin Ebedi hayatını dünya hayatı için bozmasın Malayani (manasız boş) şeylerle ömrünü telef etmesin Kendini misafir telakki edip misafirhane sahibinin emirlerine göre hareket etsin selametle kabir kapısını açıp ebedi saadete girsin (16 Mektup 5 Nokta 5 Mesele)

Barlas Bey
Dinimizde haram ve helal ayırt edilmiştir.Haram ama şöyledir böyledir diye kendine kılıf bulmaya çalışmak ancak şeytanın ve nefsin kandırmacasıdır .Onun haram olmasının binlerce hikmeti vardır.Bunu bizim bilmememiz olmadığına delil değildir.Mümkün oldukça başka sektörlere başka işlere yönelmek gerekir.
Alıntı
 
 
#28 erol 04-05-2010 18:22
barlas kardes yanlis dusunuyorsun domuz icki haramdir sapanlardan olma herkes kendi hesbini verecek ahirette ne senin bana nede benim sana faydam olur onun icin ac kurani kerimi oku allah c.c bize emrediyorki rizkinizi helalinden arayin olay bitmistir.
Alıntı
 
 
#27 Omar 03-05-2010 17:30
Bence Barlas Cok Haklisiniz Tavsancali Cok Nankör Olmus Ordaki Yurtdisindaki İnsanlar Size Yardim Etmesin Sizi Hacca Göndermessin Size Yeni Ev Yapmasaydi Haliniz Perisan O Adamlar 14 Saat Calisiyorlar Ayak Üzerinde Onlarin Ayak Üzerinde Ne Cile Cektirdigini Biliyormusunuz?Onlar İsterlermiyki Gavurlarin Agiz Kokusunu Cekmek ha Onlar Olmasaydi Tavsancali Halki Siz Biterdiniz Sizin Haliniz Perisan Onlarin Parasini Yiyorsunuz Birde Diyorsunuzki Siz Domuz Satiyorsunuz Adamlar Orda Domuz Satmasa Sizin Geciminiz Nasil Olacak Onu Da Dusunuyormussun uz O Adamlar Domuz Satiyor Diye Domuzdami Yiyecekler Muslumanliktada mi Cikacaklar Söyleyin Bana Unutmayin Bunu İhtiyaci Olmassa Gavurun Yüzüne Bilene Bakamaz Ama Mecburlar Cunku Onlarin Türkiye'de Annesi var Babasi Var Sen Ciftci Parasiyla Bir Yil Gecimini Yaparmisin Söylesene Cocuklarina Harclik Verirmisin En Luks Araci Kullanirmisin Siz Domuz Domuz Diyorsunuz Ama Para Elinize Gectigindede Herseyi Unutuyorsunuz O Zaman Yemeyin Domuz Parasi Luks Arabalar Almayin Cocuklariniza Harclik Vermeyiniz O Zaman Domuz Parasi Yemeyinde Görelim Sizi...:)
Alıntı
 
 
#26 deli_poyraz 03-05-2010 10:32
ya kardeslerim bu avrupa olmasaydi tavsancali halki acliktan birbirini öldürürdü tavsancalida bir cark dönüyorsa buda avrupa sayesindendir evet cok pislik var avrupada ne yapacan o kadarinada göz yumacaksin göz yummayan varsa ciksin gittsin tavsancalida vakitsiz ötmesin!!!!beni m tavsancalida karsi ciktigim tek konu bu bosanmalar ve evlilikler birileri bosanmalara artik dur desin!!!!
Alıntı
 
 
#25 kosovali 26-04-2010 14:28
selam barlas kardes ben celepliyim senin yazdiklarini duzenli olarak takip ediyorum bence sen cok haklisin senin bu bildiklerini her kes biliyor ama bir turlu soyluyemiyor du taki sen aciklayana kadar nedense bizim insanimiz herseyin ustunu hemen kapatmaya calisir ortbas etmeye calisir halbuki olaylari insanlarla paylassalar kimbilir belki birileri ders cikarir da bir daha bu tur olaylarda olmaz bence sen dogru yoldasin dogru olani yaziyorsun sana karsi cikanlar illaki bir derdi varki itiraz ediyorlar seni kimse yazmaktan vazgecirmesin isvecten selamlar cevabini bekliyorum
Alıntı
 
 
#24 Mehmet Akif 25-04-2010 23:08
Sayin Barlas! Biraz önce bir yazinizi okudum. Yazinizda, bazi Tavsancalilari yapmis olduklari hatalarindan dolayi hem kiniyor hem de isim vererek desifre ediyorsunuz. Inaniyorum ki bu insanlarimizi konusturdugunuz zaman, kendilerine göre hakli birer sebep bulacaklardir. Iste; Annem hastaydi, paramiz yoktu, Avrupa´ya gidip para kazanmam gerekiyordu, bunun icin ablamla nikah kiydim vs.. Barlas bey, biz yapilan yanlisliklarin avukatligini yapmaya baslanmasini, kisinin artik yasadigi gibi inanmaya basladigina ve seytanin sagdan yaklasmasi diye adlandiririz. Ayni hatayi sizde de görüyorum. Mesela Almanyada yasayan Tavsancalilari, isvesde yasayan insanimizdan daha maneviyatci görürüz. Acaba sebeplerinden bir tanesi, bu insanlarimizin basta domuz eti olmak üzere haram maddelerle hemdem olmamalari olabilir mi acaba? Bir kitapta okumustum; Devrinin alimlerinden bir tanesi, tanidigi, sürekli icki icen bir tanidigini rüyasinda Cennet´te görür. Bunun hikmetini merak eden alim, solugu rahmetlinin evinde alir ve ailesine ölenin hayatini sorar. Aldigi cevap; Rahmetli hergün icki icerdi, icki ictigi zamanlar su evinin önündeki tasa cikar, ey insanlar sakin icki icmeyin yoksa benim gibi ayyas olursunuz diye bagirirdi, derler. Alim; tamam der, gördügüm rüyanin hikmetini simdi anladim der. Insallah sen de anlamissindir sayin Barlas.
Alıntı
 
 
#23 bejdali 24-04-2010 02:02
barlas kardesim iyi guzelde sen kendine muslumansin.domuz satmanin icki satmanin savunulur bir tarafi yok.bazi yazilarin elestirilerinn dogru ama sen sadece kendin yapmadigin seyi kotu goruyorsun.icki icmeyenin,sigar a icmiyenin icki ve sigaradan nefret etemesi gibi.mesela bende senin icki satmani,domuz eti satmani ve onunla anani hacca gondermeni ayipliyor,gunah goruyorum ama bu sana normal geliyor.demekki sen eroinde satsan o parayla anneni hacca gondersen sana normal gelecek cunku hiristiyanlara sattim diyeceksin..ben sahsen bugun bu kanala girdim ve yazilarini okudum soylediklerin elestirdiklerin in cogu dogru haklisin ama bence durust degilsin.KENDINE MUSLUMANSIN.sAYGILAR
Alıntı
 
 
#22 vero 20-04-2010 21:39
burda domuzun haram olmasiyla ickinin satilmasini normal birseymis gibi goren AHMAKLARA sozum Hz omer r.a ""Inandigin giib yasamazsan ,yasadigini inancin sayarsiniz" hanginiz islamin temel prensiplerini ilim bilgi teknoloji persektifinden bakiyor herkes imanin sarti islamin sarti diye biliyor AHMAKLAR yasamiyorsaniz bari saygili olun tamam mecbursunuz bari ACIZ oldugunuzu kabul edin bende elham avrupadayim sabah 6 30dan aksam 8e insaata calisiyorum ve elham gayet rahatim yeterki ADAM olun yada ACIZLIGINIZI kabul edin yoksa sizin icin guzel bir deyim var
Alıntı
 
 
#21 kemal 20-04-2010 20:48
arkadaslar bu piskopat barlas yeminle kafayi yemis,bi rahmani yaziyor bi seytani yaziyor ,bende anlamadim gitim
Alıntı
 
 
#20 ararat1907 20-04-2010 20:32
Para hirsi sana harami bile helal gibi gösteriyor seytan koltuguna girmis senin cesaretli olacaksin delikanli
Alıntı
 
 
#19 ararat1907 20-04-2010 20:23
emege saygin olsun görevli neden yazdiklarimi yayinlamiyorsun sana hak verenlerin yorumlarini ekliyorsun benim yazdiklarimi yayinlamiyorsun elestiriye acik degilsen elini tasin altindan cek kocum ister yayinla ister yayinlama sen okuyorsun yeter


Muhammed AKBAL Cevap:Merhaba yonetim adina ozur dileriz ,evet 2 tane yorumun silinmis bunu panelde fark etik,isvec editoru yorumlarini yayinlamamis ve bizde yonetim olarak isvecteki arkadasta yetkiyi aldik,biz bu siteyi acmadan once tarafsiz olarak cok cok uzerinde calisma yaptik ,kim olursa olsun (kufur haric )tum yorumlar sansursuz yayinlanacaktir ,s aygilar admin
Alıntı
 
 
#18 POLAT ALEMDAR 20-04-2010 19:37
arkadaslar o kadar yanlış şeyler yazıyorsunuz kı din hakkında birşeyler bilmeden herkez kafasına göre vetfa veriyor.DİNİ KENDİNİZE GÖRE AYARLAYAMASINIZ ANCAK SİZİ DİNİ UYMAK DİNE AYAK UYDURMAK ZORUNDASINIZ ALLAH YASAKLAMIS BUNU YAHUDI HRISTIYAN MUSLUMAN A YASAKLAMIS BUNU AYETLER İNMİŞ .PEKI BEN BURADA RESTURANT İŞLETEN TAVSANCALI LAR SESLENIYOM YARIN BIRGUN HEPİNİZ ÖLECEKSİNİZ ALLAH KARŞISINA HANGİ YÜZLE ÇIKACAKSINIZ DOMUZ İÇKİ KUL HAKKI(KARA PARA VE VERGİ KACAKCILIGI)SİZ İ O MEMLEKET HRISTIYANLARIN HAKKI YIYORSUNUZ YARIN MAHŞER GÜNÜ DE HRİSTİYAN YAKAN YAPIŞAÇAK SEN DEN HAKKI ISTEYECEK SENİ AHRİRETE HRİSTİYAN VERCEGİN HİÇBİRSEY YOK HELLALİK ISTEYECEN HRİSTİYAN DAN SANA DİYECEK İMANIN BANA VER SEN O ZAMAN NE DİYECEKSİN SANA SORUYOM TAVSANCALI
Alıntı
 
 
#17 serxebun 20-04-2010 18:29
gene gulme kirizi tutu beni yazik lar olsun valla nekadar cahil varmis yeni yeni gormeye basliyom basta barlas ayipya kimin ne yaptigi sizin ne ilgilendiriyor kim ne satarsa satar haramsa haram kendisine haram ayip birakin bu seyleri kurd arkadisima katiliyom bilmeden yorum yapmayin, ayrica yahudilerde domuz yemezbunuda biliyormuydunuz onlarda haram der bilginize sunayim artik aradaki celiskiyi siz aciklayin ha bu arada sunnet de olurlar yahudiler hala hala acaba neden bu benzerlikler nerden gelme bir nokta daha bende domuz satiyom ama yemiyorum musterim onu istiyor yapacagim hic bisey yok bildigimiz tek bir is resturanciliksa ondan ekmek parasi kazaniyorsak ne gerekiyorsa onu satiyoruz kendimiz yemedikce bir sorun teskil etigini sanmiyorum bende yemeyecek gidip karsi taraftaki resturanta yiyecek.
Alıntı
 
 
#16 Fahrettin 20-04-2010 16:52
Yazindaki Sebeb Bir Sucluluk İfadesini Savunma Geregidir.Domuz Haramdır,İnsano glu İse Para Kazanma ugruna her seyi yapma engelleri cigneme duygusu vardir.Tavuk Ornegini verenler ise domuz sindirimini cok gec yapiyor tavuk ise sindirimini 1-2 saatte gerceklestiriyo r ve o pisligini yiyior dediginiz tavukta boyle bir sey mumkun degildir.Haram domuz satiyorsunuz cunku daha cok para kazanmak icin orda sadece restorancilik yapilmiyor tek meslekte o degil eger bugun bunu savunuyorsan baska isle ugrasman gerekirdi HELAL YOLLA PARA KAZANMAN GEREKİRDİ!!!
Alıntı
 
 
#15 mk 20-04-2010 13:36
Sana kucak acan yabanci bir ulkeden para(vergi)calm ak mi daha serefli faizcilikten
Alıntı
 
 
#14 vekas 20-04-2010 12:35
Barlas arkadas merhaba seni elestirdim cunku bu atesle oynamak gibi bir sey. senin canin cok yanar aslinda seni korumak uyarmak icindi yazdiklarim.Unutmaki uzulmuste olsan uzuntunun sana bir mesaji vardi dikkat!!!! Ikincisi domuz hakinda yazin cok guzel biz baskalarinin memleketinde yasiyoruz domuz eti satilmazsa dukanlar kapanir tavsancaliyada pek bir para girmez o guzel evlerde yapilmaz 2*2 belki 4 eder kimbilir. , Yani domuz allahin yaratigi bir varlik ama domuzun tavsancali ve turkiye uzerindeki katkisi 100%.
Arkadaslar domuzdan korkmayin insandan korkun tanrinin yaratigi bu muthis dogayi insanlar bitirmese iyi. Domuz sadece yasamaya calisan savunmasiz bir hayvan. Isimiz yok bu seferde domuz ideolojisi yapalim. bence domuza tavsancalida minnetar olmamiz gerekir. Yazdiklarina katiliyorum selamlar.
Alıntı
 
 
#13 Brusk Baran 20-04-2010 10:14
Oyle olmasaydi 1500 yil once yasayan insanlarin o an icin kendilerine pek mantikli (bilimsel)gelme yen ayetleri (ayetler mantiksiz oldugu icin degil, mantigimiz ve bilim yeterince gelismedigi icin)redetme yoluna gidebilirdi. Gazali boyle bir tehlike oldugu icin belli bir oranda dini kurallarda akli redetmistir (sadece inaniriz Allah istedi diye gerisine teferruat olarak bakar), halbuki Ibn-i Rusd inanmanin kesin degismez gercek oldugunu ancak inancin temelini gunun bilimi ile destekleyip kabulunu kolaylastirmayi savunur dolayisiyla akli belli olcudede olsa redetmeyi rededer. Sozun ozu domuz haramdir, haram ile elde edilen gelir ile iyilik yapilsada dogrusunu Allah bilir ama bir sevap beklememek gerekir. Musterilerin kahir ekseriyetinin domuzu haram gormedigi bir yerde onlara domuz satmak haram midir fikihcilara sorulmali ancak domuzu muslumana satmak haramdir, ona ulasmayi kolaylastirdigi icin.
Alıntı
 
 
#12 Brusk Baran 20-04-2010 10:14
Sayin Kurd,

Domuz haramdir ancak dinde birseyin haram olmasi icin mutlaka gunumuzde yada gecmiste mantikli bir sebebinin olmasi gerekmez. Eskiden hijyen kosullari iyi olmadigi icin belkide neden haram oldugunu savunmak kolaydi (cabuk bozuldugundan) ancak simdi bunu savunmak mumkun degildir. Tavuk orneginiz cok yerinde bence. Tabiki ilerde bilim molekuler duzeyde domuzda veya etinde bir zarar olup olmadigini gosterebilir. Ancak bir musluman sadece Allah istiyor diye bir haram yada helale uyar, onun mantikli bir aciklamasinin olmasi sadece Allahin bir lutfudur ancak gerekli degildir.
Alıntı
 
 
#11 POLAT ALEMDAR 20-04-2010 09:23
bunu yazan cok saclamış galiba ılk okul menzunu domuzu muslumanlar yedırmıyom da hiristiyanlar yediyor kim kandırıyon ancak kendı kandırısın vicdanın seni rahatsız edıyor kendı kendı ne vetfa veriyon .anne babamı hac gonderıyom da o hac o parayla hacı oldum kımse kendı kandırmasın fakırler yardım o yardım kabul olmaz .alanda satanda naklıyesın yapan da haramdır tartışmaz cagrın bır hocanız siz bilgilendirsin...........................
bir de kuran kerim ac harama helal diyen kımse kafir oluyor dinden cıkıyor kımse bu konu da dın alet konusu etmesın dini kendize gore yonlendıremesin iz ancak din yonlendir burda yazıp mılletı yonler cekmeyın.arkadas yazmıs avrupa olmasaydın omaro halkı aksaraylılar gıbı amele olurdu dıye yazmıs aksaraylı adam helal calısıyor anli teri vicdanın la allah arasında bır problemı yok ama senı tavsancalı domuz satıyorsun domuz bır dıger ozelıgı ne bılıyormusunuz domuz eşin kıskanmaya bır hayvandır ar damarı çatlamıs ır hayvandır hrıstıyanlar eşinin kıskanmaz neden domuz la iç içe yasıyorlar tavsancalı onlara benzemeye çalışıyorlar
Alıntı
 
 
#10 HACI AKBAL 20-04-2010 09:10
Hıristiyanlar, her ne kadar domuzu kendilerine helal görse de, bu durum, bizim onlara domuz eti satmamızı helal hale getirmez. Bu konuda fetva verenler olsa da bu durum, pek çok âlimimiz tarafından kabul görmemiştir. Öyleyse Müslümanlar, Allah’ın pistik dediği şeylere yaklaşmamalı, temiz işlerle uğraşmalı, temiz kazanıp temiz yeyip Allah’ın huzuruna temiz çıkmalılar.





İMTAHANIN GEREĞİ:

BİR ŞEYİN HELAL VEYA HARAM OLMASI. ALLAHIN EMRİNE TABİDİR.ALLAH BİRŞEYE HELAL DERSE HELAL.
HARAM DERSE HARAM OLUR.YANİ DİN BİR İMTAHANDIR. İNSANLARA YAPILAN BİR TEKLİFTİR.

CENABI HAK CENNETE LAYIK BİR DURUMA GETİRMEK İÇİN. İNSANLARI İMTAHANA TABİ TUTUYOR.
BU SEBEPLE. BAZI EMİR VE YASAKLAR KOYMUŞTUR.ESAS OLANDA BU EMİR VE YASAKLARA UYMAKTIR.
Alıntı
 
 
#9 omarolu 20-04-2010 00:51
s.a Kurd kardesim kardesim diyom cunku adaem ve hava anadan gelmeyiz sanirim domuzdan ne farkimiz var anladin..domuz eti benim inancima gore! ki ben Allaha ve onun resule iman ettim.hikmetinden sual sorulmayan yuce Allah haram kilmis diye yemiyom bizim inancimz bu. inanmiyorsann saygi gostermeyi ogren ..sen istedigene inan biz istedigimize iman edelim
Alıntı
 
 
#8 Selamun Aleykum 20-04-2010 00:00
Selam barlas kardes! Dediklerin hepsi gercek tavsancali hakkindan, ama konu domuz ile icki oldumu biraz sana hak veremem. Bak dogru domuzu muslumanlara satmiyorsun ama hiristiana sattin zaman domuzun parasini yiyorsun (haramdir) ve icki hic yeri yok dur, peygamberimiz buyurmusturki ickinin 10 sey lanetlemistir, yani onun yapimi, paketlemi, tasimasi, servisi, ve en son icmesi. onun icin eger sen restaurenta onu satarsan millet daha ickiye faydanalir. onun icin ickinin yeri yokdur, bir sey daha var bundan hic bahsetmedin siyah para? o ne oluyor. cunku o da haram, o demekki sen devletten para caliyorsun onuda hic bi zaman unutma. ben bunlari hepsini biliyorumki cunku bende restaurent islettim ve artik o haram islerden uzak durmak istiyorum, onun icin eger imkanin varsa baska i yapin bu benim tafsiyem sizlere musluman kardeslerim! kusuruma bakmayin eger bi yanlislik bir sey yazmissam affiniza siginirim. Saygilarimla
Alıntı
 
 
#7 Federer 19-04-2010 23:42
Barlas kızmıssın hemde cok kızmıssın bana yada baskasına,sakin ol abicim..Elestiri yapıyorsun ya yanlıs gorduklerini yazıyorsun ya kendinde gordugun hakkı bırakta baskalarıda kullansın elestiriye acık ol tahammul et.Domuz satma mevzusunu kim yazdı gormedim ama elestirirken bel altı yaorumlara girmeyelim,tıpk i senin casustan belge beklemen nekadar bel altı ise buda oyle bir sey..Avrupa sayesinde bugun turkiyenin en zengin kasabası olarak lanse ediyoruz kendimizi,avrup anın bize sundugu nimetleri sartları kimsenin inkar etmeye hakkı yok..Evet alıp goturdukleri yokmu var elbet kulturumuzden,i nsanlıgımızdan seref-haysiyetten...Bardagın dolu tarafıda var bos tarafıda var..Gece saat 12 rontgencilik yapanları elestir diyorsunya saen onlardan biriyle kontaga gecme gereksiniminde bulunuyorsun msn adresini verip rontgen malzemesi bekliyorsun elestirmeye senden baslarım benn..Namus bekcisi olmamanı dile getirmen cok guzel herkes kendi namusuna sahip cıkacak kudrettedir elbet..Egitim ile bu sorunların ustesinden gelinir halkı okutmaya bilnclendirmeye cok ihityacı var bu kasabanın bunun icin cozum onerilerin varmı Barlas,yazıları nı bu konularda agırlastırmanı bekliyoruzz...
Alıntı
 
 
#6 Cengiz 19-04-2010 23:07
Barlas kardesim seni tebrik ederim.Yazilarini begenerek okuyorum.
Alıntı
 
 
#5 hic kimse 19-04-2010 21:46
barlas kardes olayi baska yerler cekip kizarak hakli cirtma yolunuda HARM HARAMDIR BUNU NERDE NASIL kulandigin hic ønmli degil satigin icinde seni elestirmiyorum ama haram olan biseyide helallstirmek olmaz. akilsagligi yerinde olan herks bunu bilir yilardir domuzun v ickinin haram liginin tartisiyoz birgun biride cikar HADI HELLAL DEMESINI bekliyoruz HARAM ARKADASLAR HARAM BUNU NERDE NASIL KULANDIGIN HIC ØNEMLI DEGIL tabiki herkes kendisinden sormlu barlas sanada haram
Alıntı
 
 
#4 Alyans 19-04-2010 18:11
HELAL OLSUN CANIM ABIM YAZILARININ DEVAMİNİ BEKLERİZ BARLAS ABİ KALEMİN HİC DURMASİN SU YAZDİKLARİN BİRE BİR GERCEK DİR ..SELAMLAR
Alıntı
 
 
#3 Kurd 19-04-2010 17:46
Cahalletin oldugu yerde Dinler güclü dür.

Dinlerin oldugu yerde fakirlik diz boyunda dir.!

Domuzun niye haram oldugunu bile bilmeden yorum yapan omarolular ve müslümanlar.

Domuz niye haram diye sordugumuzda kendi pisligini yigen oldugu icin derler,
ve bunu mantikli bir cevap oldugunu sanir.

Sizin tavuklarinizda sizin ic dişkinizi yigiyor köyde sizde onlari..

Peki domuzdan farkiniz nedir sizin?
Alıntı
 
 
#2 oguz 19-04-2010 15:55
bizim t.calida meshur bir faizcimiz vardi.gel zaman git zaman bu adam öldu.cenazesi yikanirken bir tane deli dumanli adam arkadaslarina:A llah askina kefenine biraz para koymayi unutmayin bakalim öbur dunyada o faiz paralarini nasil harcayacak demisti.hic unutmam bu hatirami
Alıntı
 
 
#1 zeki 19-04-2010 14:51
EVET Barlas kardes umarim alkislarim kulagina kadar gelmesede hissediyorsundu r.Bu yazin,a da ilk yorum benim olacak,ki ne kadar takipcin oldugumu bil.Aslan kardesim simdi yavas yavas taslari yerine oturtuyorsun,(y azilarin icin).Fakat alkislarken seni ayni zamanda birazda elestirmem lazim.Tavsiyem,yazila rinda (kesim)Sahis yada birey olarak alma,Örnegin sarraf yerine baska birsey yazabilirdin.Ikincisi yazarken hirslanma cunku yazinin yönu degisiyor.Umarim uyarilarimi dikkate alirsin.Bak seni en cok elestiren ben,ama Senin hakli yazinda Alkislayanda ben.Guzel olmus ama sana sunu söylemeden etmiyecegim.Tavsancali,nin yarasi Kangren olmus.Kurtulusu ise mucize...kalin saglicakla.
Alıntı
 

Yorum ekle

Yazdiginiz yorumlar yoneticiler tarafindan onaylandiktan sonra yayinlanacaktir


Güvenlik kodu
Yenile